
Brand
který správně komunikuje hodnoty značky
Práce na brandu Jedlý Kelímek byla komplexní a zahrnovala strategické kroky od volby názvu přes vytvoření důkladné analýzy trhu až po naplánování samotného prodeje. Naším cílem bylo vytvořit značku, která bude nejen dobře vypadat, ale i efektivně fungovat na českém trhu.


Práce na brandu Jedlý Kelímek byla komplexní a zahrnovala strategické kroky od volby názvu přes vytvoření důkladné analýzy trhu až po naplánování samotného prodeje. Naším cílem bylo vytvořit značku, která bude nejen dobře vypadat, ale i efektivně fungovat na českém trhu.


Brand v praxi
S rostoucí oblibou Jedlého Kelímku jsme se soustředili na budování povědomí o značce na veřejnosti. Připravili jsme celou řadu brandových materiálů, včetně rollupů, vizitek, letáků, razítek a dalších tiskovin. Online prostor jsme podpořili bannery pro PPC kampaně a grafiky na sociální sítě. Naše práce pomohla značce nejen lépe komunikovat své hodnoty, ale také navázat blízký vztah se zákazníky.
01
Produkt
Brand musí vypadat skvěle na produktu a dobře komunikovat hodnoty firmy.
02
Tiskoviny
Zároveň je potřeba, aby brand vypadal dobře na vizitce, rollupu a krabici.
03
On-line
Navíc značka musí dobře působit i v digitálním světě, na bannerech a sítí.
E-shop
Na konci roku 2024 jsme rozšířili webové stránky o plnohodnotný e-shop, který obsahuje integrovaný warehouse management systém. Toto řešení usnadňuje distribuci produktů a zvyšuje efektivitu provozu. E-shopové rozhraní jsme vytvořili s důrazem na uživatelskou přívětivost, což zákazníkům umožňuje snadné objednání produktů v jakémkoli množství.
-
Snadná administrace
-
Rychlé zaškolení
-
Dostupná analytika
-
Jednoduchá správa produktů
-
Evidence skladu

Snadná správa pro každého
K e-shopu jsme navíc vytvořili unikátní administrační systém, šitý přímo na míru projektu Jedlý Kelímek. Součástí toho, si klient může sám spravovat produkty, kategorie produktů, slevové kupóny a navíc i spravovat objednávky v jednom systému.
Praktické obalové řešení
Když se Jedlé Kelímky začaly prodávat, bylo nutné vyřešit logistiku a balení produktů. Navrhli jsme design obalů, který nejen chrání produkt, ale zároveň podtrhuje jeho unikátnost. Vytvořili jsme krabice na 6 ks pro menší objednávky i větší obaly na 160 a 320 ks. Největší výzvou bylo kombinovat ekologické nároky spolu s nutnými hygienickými prvky. Výsledkem jsou tak krabice a balení, které jsou z recyklovatelných materiálů, potištěné barvou pro styk s potravinou a navíc uzpůsobené tak aby nikdy nedošlo ke kontaminaci od obsluhy.



Pokračující spolupráce
Projekt Jedlý Kelímek je pro nás nejen pracovní výzvou, ale také srdeční záležitostí. Vážíme si možnosti být součástí příběhu značky, která mění ekologický trh. Těšíme se na další společné projekty a na to, co budoucnost přinese!


Začátek spolupráce
Naše spolupráce s firmou Jedlý Kelímek, vedenou panem Miroslavem Mirončukem, začala když nás oslovil s požadavkem na vytvoření nových informačních webových stránek (jedlykelimek.cz). Ty měly primárně sloužit k přilákání prvních investorů a klientů.
Tento zdánlivě malý projekt se však rychle rozrostl a stal se základem pro něco mnohem většího – zcela novou značku a identitu pro produkt, který si tvoří a edukuje vlastní trh po celé české republice.

Kontaktujte nás
Vítek Lustyk
+420 703 983 416
Chcete i vy mít propracovaný brand? Napište nám a společně najdeme ideální řešení, šité přesně na míru vašemu projektu.
